Klasy VII na wycieczce

🌍🚌 Niezapomniana zielona szkoła klas 7 i 6 c! 🎒🗺️

Z przyjemnością dzielimy się z Wami relacją z naszej wycieczki do Krakowa, Zakopanego i Energulandii! Przeżyliśmy niesamowite chwile i zobaczyliśmy wiele wspaniałych miejsc.

Pierwszy dzień w Krakowie był pełen kultury i historii. Zwiedzaliśmy to piękne miasto w towarzystwie przewodnika, który opowiedział nam wiele ciekawostek. Naszą pierwszą atrakcją był Smok Wawelski, który wzbudził nasze zainteresowanie swoją legendą. Następnie odwiedziliśmy Katedrę na Wawelu, gdzie z wrażeniem oglądaliśmy krypty i piękne wnętrza. Wieża z Dzwonem Zygmuntowskim oferowała nam niezwykłe widoki na miasto. Przeszliśmy również Drogą Królewską, podziwiając Okno Papieskie, rynek główny, Sukiennice oraz Kościół Mariacki z Ołtarzem Wita Stwosza. Cały dzień był pełen fascynujących odkryć!

Drugiego dnia, pomimo deszczowej pogody, udaliśmy się na wycieczkę górską. Widoki były zapierające dech w piersiach i chociaż trochę zmokliśmy, to atmosfera była fantastyczna. Przemierzaliśmy szlaki, odkrywając piękno górskiej przyrody i zacieśniając naszą więź jako grupa.

Trzeci dzień upłynął nam na spacerze po Krupówkach, głównej ulicy Zakopanego. Cieszyliśmy się lokalnymi smakołykami i zakupami pamiątek. Nie mogliśmy się powstrzymać przed wjazdem na Gubałówkę kolejką linową, skąd podziwialiśmy zapierający dech w piersiach widok na Tatry. Aby zakończyć dzień w radosnym nastroju, zjechaliśmy wyciągiem z Polany Szymoszkowej. Następnie wróciliśmy do naszego hotelu, gdzie korzystaliśmy z basenu, odpoczywaliśmy i dzieliliśmy się wrażeniami.

Czwarty dzień był prawdziwą atrakcją dla nas wszystkich – odwiedziliśmy Energylandię! Spędziliśmy czas na korzystaniu z wielu wspaniałych i ekscytujących atrakcji. Były rollercoastery, karuzele i wiele innych emocjonujących przejażdżek. Niektórzy z nas pokonali swoje lęki i odważnie próbowali najbardziej ekstremalnych atrakcji. Było wiele śmiechu, adrenaliny i niezapomnianych chwil. To był dzień pełen radości i niezwykłych wrażeń dla nas wszystkich.

Nasza wycieczka była nie tylko okazją do zwiedzania i zabawy, ale także doskonałą możliwością nauki i wzmacniania więzi między nami. Poznaliśmy historię, kulturę i piękno polskich miast oraz przeżyliśmy wspólne przygody, które na zawsze pozostaną w naszej pamięci.

Dziękujemy Biuro Podróży Glob Skierniewice i do zobaczenia na kolejnych przygodach!