Klasy IV na wycieczce

Wspaniała przygoda już za nami! Klasy 4a i 4c miały niezwykłą okazję spędzić dwa dni pełne fascynujących atrakcji w Toruniu i Gniewie. Chcielibyśmy się z Wami podzielić naszymi niezapomnianymi wrażeniami!

Pierwszego dnia naszej wycieczki odwiedziliśmy Żywe Muzeum Piernika w Toruniu. Tam mieliśmy okazję uczestniczyć w pokazie i warsztatach, gdzie dowiedzieliśmy się wszystkiego o historii i tradycji pierników. Mogliśmy także samodzielnie wykonać własne wypieki, co było prawdziwą frajdą!

Następnie udaliśmy się do Planetarium, gdzie oglądaliśmy fascynujące seanse, podczas których odkrywaliśmy tajemnice kosmosu. Wędrowaliśmy po gwiazdach i odkrywaliśmy nieznane galaktyki. To był prawdziwy wycieczkowy kosmiczny raj!

Po tej niesamowitej przygodzie udaliśmy się na zwiedzanie Starego Miasta z przewodnikiem w stylizowanym stroju. Spacerując wśród zabytkowych budynków, przenieśliśmy się w czasie i poczuliśmy magię historycznego Torunia. Dowiedzieliśmy się wielu ciekawostek i słuchaliśmy opowieści o słynnych postaciach, które kiedyś mieszkały w tych uliczkach.

Następnie odwiedziliśmy interaktywne muzeum „Dom Legend Toruńskich”, gdzie czekały na nas niezwykłe wystawy. Poznaliśmy legendy i opowieści związane z miastem, a także mieliśmy okazję uczestniczyć w różnych interaktywnych zadaniach. To było naprawdę magiczne miejsce!

Na zakończenie pierwszego dnia naszej wycieczki delektowaliśmy się pyszną obiadokolacją w jednej z toruńskich restauracji. Smaczne jedzenie i radosne rozmowy sprawiły, że ten dzień był jeszcze bardziej wyjątkowy!

Drugi dzień naszej wycieczki był równie ekscytujący. Zwiedziliśmy imponujący gotycki zamek w Gniewie. Tam mieliśmy okazję uczestniczyć w średniowiecznych animacjach, podziwiać rycerskie rywalizacje pomiędzy drużynami. To było niezwykle widowiskowe i emocjonujące!

Następnie odwiedziliśmy komnatę dawnych mistrzów, gdzie dowiedzieliśmy się więcej o historii zamku i jego mieszkańcach. To było jak podróż w czasie, gdyż ściany zamku skrywały wiele tajemnic i opowieści z dawnych czasów.

Na koniec naszej wycieczki mieliśmy przyjemność zjeść obiad w pałacowych komnatach. To było niezwykłe doświadczenie, poczuć się jak prawdziwi goście w średniowiecznym zamku.

Z pełnymi plecakami wrażeń, wróciliśmy do domu, pełni radości i wspomnień. Ta wycieczka była nie tylko świetną okazją do zwiedzania i poznawania nowych miejsc, ale także doskonałą okazją do wzmacniania więzi i tworzenia niezapomnianych chwil z naszymi kolegami i koleżankami.

Ten wyjazd na pewno na długo pozostanie w naszych sercach i wspomnieniach. To było niezapomniane przeżycie, które tylko utwierdziło nas w przekonaniu, że odkrywanie nowych miejsc i poznawanie kultury to niezwykle ważna część naszego rozwoju.

Teraz wracamy do codziennych zajęć szkolnych, ale z pewnością z nową energią i entuzjazmem. Czekamy na kolejne przygody i wycieczki, które pozwolą nam odkrywać świat w jeszcze szerszym wymiarze.

Dziękujemy Toruniowi i Gniewowi za gościnność, a Biuro Podróży Glob Skierniewice za zorganizowanie dla nas tego wyjazdu. Do zobaczenia następnym razem!